Friday 29 July 2011

:: Ya Allah,saya rindu ibu saya::

assalamualaikum..

xde ape yang nak dibuat even assignment berlambak kt atas meja uh.. aku da lost nk buat yang mane dulu. so,aku pon update blog aku niyh. mane la tahu an aku dapat semangat balik untuk wt keje.. aku xtahu nape aku rasa rindu sangat kt parents aku. tmbah" ibu aku.. kan best lau ibu ade ngn akak.. ibu boleh dengar sume masalah akk.. akk boleh peluk ibu,nanges dalam pelukan ibu.. it's hard to be alone here.. kwn akk xramai . akk nk cari kwn tapi mungkin akk xbape sesuai untuk jadi kwn ngn dieowg.. 

ibu..
akk nk balik uma bu.. akk nk dok ngn ibu.. mungkin lebih baik n bahagia..ibu jarang buat akk nanges.. lau ade pon,akk tahu ibu syang akak.. tapi bila kt sini,orang yang buat akk nanges or kecewa uh belom tentu sayang kt akk.. kwan banyak jenis.. ade yang kawan untuk suke je,ade yang untuk sedey shj and ade yang sentiasa ade untuk suke dan duke.. tapi xsemua persahabatan uh indah.. mostly sakit..

ibu.. 
akk perlukan ibu sngt".. hmm.. air mata akk mengalir untuk ibu.. akk rindu ibu.. peluk la akk bu.. akk sangat memerlukan kekuatan kasih sayang ibu uh untuk mengembalikan semangat hidup akk.. ;'(

ibu..
akk minta ampun.. akk sayang ibu.. kite berdua jek perempuan dalam family kite.. wlau kerap mane pon kite berselisih faham,tapi akk tahu akk xboleh lau xde ibu..
ayah..
akk minta ampun.. akk sayang ayh juga.. kite an satu geng.. :) ;'(

i really miss both of you.. seriously.. 
Ya Allah,sampaikan la salam rindu ku pada ibu n ayahku tersyang..

<3 ibu <3




<3 ayah <3