There was an error in this gadget

Tuesday, 12 July 2011

::couple? ::

....sambil mengisi perut ak yang lapar ini dengan megi kari se.. couple? nape sume sebut pasal uh? xpenat k? suda3 la.. bercinta lepas kawen kan lagi indah.. (kata" lepas clash memang cam uh la) haha... normal la uh.. budak sekarang sume nya da pandai nk berkasih sayang.. termasuklah ak.. tipu seyh lau cakap yang aku niyh xpenah couple.. tapi tu sume thun before niyh.. for dis year,i'm already single.. not double or triple.. hihi.. ermm..jujo la.. jeles gak ak tgk couple" di luar sane.. memang best ngok dieowg mesra n sweet" dpn mate ak.. mate ak la berdarah tgk dieowg.. @_@ 


tapi sebenarnya xsemua uh indah.. depan mate jek okay tapi lau belakang2 hampeh... ak penah la frust terguling2 n whatever.. tapi semua uh membuat diri aku lebih kuat n lebih berhati2 la.. 


but unfortunately,ak tertipu sementara.. baru" je lagi.. ak gak yang ngokss sgt.. lol..
normal la ble senior nk main"kn junior.. ayat ckit je trus dpt.. ak pon xtahu la camne ak leh terkena.. seb baik la semua nye telah dijelaskan n nyata.. ak pon sempat gak la nk elak.. alhamdulillah.. :) (keep smiling baby)


tp xape la... die xwt salah pape pon.. mybe die tgh frust kott.. ak pon xleh nk salahkn die. cume jauhkn diri dari die. ak xnmpk pon keikhlasan dlm hubugn or persahbatn kami yg singkat uh.. ak xnk la disakiti n kecewa lagi.. cukup la ape yg jd selama niyh.. ape yang aku tanggung before niyh pon da cukup basic la... haha.. bub niyh gak la ak da sensitif ngn hari selasa n wane ungu.. tu hanya yang paham je paham ea cayang.. 


sorry... jujur yang ak mmg cepat suke kt orang tp ak susah nk lupekn org yg da wt ak terpikat or tertarik kt die.. siyes susah! bub uh ade sikit trase hati kt mamt uh.. just ignore about it.. it's all about feeling.. no one can help you if not you honey....


kepada si die or sesape sahaje::always think about the others' feeling.. just admit anything from hurting.. be honest.. jangan jadikan kekecewaan dulu menjadi alasan utk kamu menyakiti orang lain.. terutama orang yang xpenah wt salah pada kamu.. yang paling penting,jangan membuat seseorang itu berharap jika xpasti.. terlalu sakit untuk tanggung.. sungguh! sentiasa memberi peluang supaya lebih matang.. 



  • ak minx maaf lau ade yang terasa hati tp niyh la lumrah nya..
  • ak pon maafkn semua kesilapn yg korunk telah dilakukn..(lawak jek)
  • bagi yang masih bercouple teruskan la tp pandai" la jaga batas2 anda ea.. :)
da la.. megi ak pon habes da.. xsyokk nk layan blog ag.. out lu la.. salam.. :) 
couple la selagi ade orang sayang.. tapi jangan selitkan niat yang tdak betul.. mesti ade keikhlasan dalm setiap ape yang dijalinkan..