Friday 29 July 2011

:: sangat happy ::

salam.. mlm td aku n roomate same" msk la dengan ape yang ade.. meggi pon bole.. haha.. lepas makan,aku pun memulakan kerja" yang harus disetelkan.. agak susah juga.. sambil" tu aku online fb.. kejap" aku jenguk fb uh..


tiba" bile aku usha fb uh,ade someone anta chat kt aku.. bapak la aku tak sangka.. siyes aku macam xpercaya.. huhu.. tapi aku senyum sampai ke telinga juga... HARUS! :D
orang yang aku suka uh anta chat lepas die dpt msg dari aku yang aku anta bile aku da agak penat tgu die.. baik gak la die layan aku.. yang xbest die xreply pulak la chat . jenuh aku tgu sampai kol1pg.. bertambah frust la aku.. 


die tu memang unpredictable.. mungkin die da ade lover kott. xape la.. aku pon xde lau  nk knal die sampai nk bercinta.. just wanna be friend.. maybe a bestfriend.. hope so.. his face looks like someone that i knew.. 


ak xkisah lau die da ade orang punye. aku nk tahu samada ade ataupun x. if ade,aku tahu nk jage limit aku supaya xmenjejaskan hubungan mereka.. if xde pon,still have the limit to be friend.. 


the best thing when we chat last night,he give the smiley "love" kat aku.. glee terkejeut.. tapi mungkin die anta uh sebab die suke lembu kott.. coz before uh die cite die potong lembu.. aku xtahu la betul k x cite uh.. yang penting aku da chat baik punye ngn die.. xape la die xsuke aku pon.. aku xksah.. seriously.. die tegur pon aku da syukur alhamdulillah.. 


:: hey kamu,thanks mulakan chat mlm td.. even kamu xbalas da lepas uh.. buat saya tersenyum untuk seketika,itu da cukup bagi saya.. jumpa lagi.. :)