Tuesday 19 July 2011

sangat la bosan..

hermm.. hari niyh ibu aku xbalik lagi.. adek" aku g sekolah.. yang lain sume keje.. so,tinggal la aku sorang kt uma.. xtahu ape nk buat.. phone uh da lame da xbunyi.. tapi okay gak.. save topup aku.. untungla da jadi singe sepenuh masa... hahaha.. poyo la kau..

sebenarnya aku tengah xtenteram bub aku xdpt kepastian yang sepenuh nye.. ak xboleh la orang memburukkan aku xpasal".. kau xknal ak sape lagi la so,jgn nk kate aku bukan"..aku pon makhluk Allah juga..huh.. pape jela... bukan senang aku nk buang kau jauh dari hidup aku.. macam" hal jadi.. susah lau orang xleh nk paham kite tapi die nk kite paham die.. agak la wey.. memang x laa jawabnye..

 tolong la jangan cari pasal ngn aku doe.. aku xsuke marah" la.. nti aku yang sakit.. aku xnk la emo" lagi cam dulu.. i want to be someone else that can be the best person as long as i'm alive..
no matter what you want to do or say,think about it first.. dont hurt yourfriends or buddies.. they really need you for get better life..
please listen to you friends as long as it's okay to hear.. :)