Thursday 14 July 2011

::roomate saya yang gile::

satu hari saya berlari" mencari ketenangan.. sambil menghirup udara yang segar,saya terbau satu haruman yang agak membantut kan hidung saya. bau nasi lauk kari.. sedap... saya lapar sangat.. tapi xde mood nk kuo bub saya semangat nk cuti mid sem.. yeay! :) esok balik,esok balik.. rindu gle kt bilik saya...

eh,ttbe lak cite pasal bilik.. saya nk cite pasal roomate saya.. die niyh menyakitkan hati saya la.. banyak yang saya xpuas hati ngn die.. sangat!

  • die suka buat lawak time saya xde mood.. jadi,sah" la saya akan gelak..
  • die suke tidur n buka mata n itu membuatkan saya takut..
  • die suke kembangkan hidung die yang kecik tu supaya saya leh nmpk hidung die..
  • saya takut lau die siyes.. jiwa kacau.. sempuutttt.. anjat boboy..
  • saya sentap bile die mula cakap penang.. haiyaa.. xsesuai ngn muka mey..
  • saya geram tgk stok makanan die.. xluak".. 
  • saya bosan tgk muke die jek hari"..
  • saya....saya xtahu nk cakap ape da.. banyak sgt kesalahan yang die lakukan.. mungkin lau saya saman,saya da kaya.. :D
just joking.. ak suka satu bilik ngn kau siti syafiqah or iqa mokk.. kau memahami ak n kau pon lebih kurang jek ngn ak.. kite serupa cume kau tinggi n ak rendang.. thomeyy".. hahaha..
sangat sunyi lau kau xde dalam bilik niyh.. ak lost lau sowng" kt blik niyh.. macam ak tgk dinding n dinding tgk ak.. pas uh ak pon hilang tanpa hal tuju.. huhu

thanks mokk!!! <3 you.. truly! <3