Friday 15 July 2011

::CUTI MID SEM SUDA BEMULA::

assalamualaikum...:) 


aku on the way nak balik segamat.. sangat excited! rindu gle kott kat bilik ak n tedybear ak.. ak tahu ibu ayah aku mesti xsabar menanti kepulangan anak perempuan tunggal dieowg.. (pasan la aku).. hihi.. 


for a week aku akan bercuti.. bermula la saat niyh.. macam" yang ak da plan.. nk jmpe ank buah kesayangan ak si amir uh,nk g hang out wif friends.. tp aku tahu mbe ak xramai yang balik.. xpe la.. ak leh try hang out ngn cousin" ak lak.. ingat nk g jamming ngn buddies.. going back to kulai for teaching my cousins.. rindu nye nk wat sume uh..


da lame upenye ak kt uitm kuala pilah.. pejam celik".. xlame lagi nk puasa da.. ak xtahu la aku boleh balik k x puasa t bub ade keje ckit..


ha,cuti" gak n enjoy" gak,asgnment menimbun sedang menanti+tutorial math.. haiyooo.. 


sebenarnya a bit disspointed today coz ak dgr cite yang agak menyusuk k kalbu gak la. 
xlogik gle alasan seseorg uh untuk bersikap kuang ajo ngn ak.. bkn salah ak.. kau soh ak teman bukannye ajak ak study bersama".. so,jgn jadikn alsan ak msg ngn org time study uh untk kata ak bukan".. siyes ak xhadap pon kt kau.. kau an orang famous.. xde ssape yang akn harap pada kau bub dieowg pon tahu kami org" biasa niyh seperti tisu lap mlut kau jek.. pas gune buang.. untungla ak mmg xpnah percya ngn kata" kau n ak bersyukur kerana ak tahu xpnah ade keihklasan pon dalam hati kau untuk memulakan suatu persahabatn uh.. ex kau an lagi cantik n bagus! hahaha.. pape jela wey... jangan kau ckp pasal ak lagi n jgn kacau hidup aku lagi.. aku boleh hidup sorang" tnpa kau or belas kasihan kau yang tah pape uh.. sorry ckit.. ak da muak ngn kasih sayang laki.. nonsense! :p


so,ak akan mulakan cuti aku untuk meluPakan diri kau jauh dari hidup aku.. sangat best! chayok iema.. saya tahu anda boleh lakukan nye... jangan cair n lemah cayang.. kuat n gagahkn diri mu cayang!.. saya akan lawan kau secara mental.. jage" la... jgn pk kau hebat sangt..


selamat bercuti iema.. saya sayang diri saya.. <3 <3