Thursday 8 December 2011

Ya Allah,izinkan aku..

assalamualaikum...

ye.. meghapdate blog ketika kelas bel.. memang bole.. hari ni macam" aku lihat gelagat manusia di sekeliling aku.. baru aku paham.. Tuhan tidak akan jadikan sesuatu perkara itu tanpa sebab.. :)

terharu bila aku sudah rasa yang aku mula paham akan setiap ape yang berlaku atas kehendakNya..
subhannallah.. aku bersyukur padaMu kerana telah membuka sedikit demi sedikit pintu hati ku untuk mengenaliMu..
sesungguhnya memang tujuan aku mengikut jalan Mu hanya lah untuk mengenali,mendekati,menyintaiMu,tuhan ku yang Maha Besar..
jika dulu aku alpa kini aku harus bangkit mencari tujuan asal ku itu..
astaqfirullah al azim..


Ya Allah..
permudahkanlah perjalanan ku kepada Mu..
Ya Allah..
izinkan aku untuk mendekati dan cinta kepadaMu..
aku tahu mencintai makhluk Mu tidak mungkin seindah mencintai Mu,tuhan ku yang Maha Esa..
Ya Allah...
jika sahabat ku tidak selesa bila aku mula mendekati Mu,jauhkan lah dia dariku.. kerna kau tahu Engkau adalah sahabat yang paling sejati..
Ya Allah..
aku mohon keredhaan dariMu dalam perjalananku ini...
amin...

#aku lebih memerlukan Mu lebih dari segalanya.. Tuhanku Yang Maha Kuasa .:)