Tuesday 6 December 2011

assalamualaikum...


long time no see.. sibuk skit.. bese la baru naik sem baru. 
minggu lepas abang aku baru je bertunang.. abang aku yang ke empat..
aku takde la gambar nak tunjuk.. sorry..

cite pasal sem ni.. erm.. jadual aku agak padat sebab xde kelas malam.. so,evryday aku kena bangun awal pagi untuk pergi kelas.. balik agak petang la.. classmates okay even ade yang baru. byk pesaing dlm kelas tu tapi aku suke bersaing secara senyap. no need la nak kecoh". ape yang kau dapat dalam kelas,itu la bahagian kau. but kau sendiri yang kena usaha untuk cari bahagian selebihnya.. :)
yang best HBU la.. something yang memang aku da lame tunggu untuk mempelajari nye...
cume aku kurang selasa ngn someone but never mind. may ALLAH bless him.. :)



cite pasal kehidupan aku pulak. erm.. aku sekarang da dok lua. rumah sewa . best sangat even bilik agak sempit dengan muatan 4orang. hihi. but still comfortable for us.
yang penting, bole masak sendiri. time niyh la aku nak tunjuk skill memasak aku. yang di pelajari dari ibu dan angah. rumah ni selesa sebab semua kelengkapan ade. bagus !
kalau nak pergi kelas, jalan kaki pon bole. tapi aku ade je basikal cume xgune lagi. hihi. buat riadah jek.. aku pun da maikin berisi sekarang.. semua fmly aku cakap. nak wat macam mane. ini lah aku. haha

sebenarnye aku tengah mengenali diri aku. aku cari kelebihan dan kelemahan diri aku. semua nya untuk DIA,tuhanku. aku harus kenal diri aku rata" untuk mengenali ALLAH Maha Esa.. hidup aku,mati aku hanya untuk die. tapi kadang" aku terpesong dan alpa .
aku harus jadikan hanya DIA di hati aku. aku xbole mengejar dunia,akhirat,syurga apatah lagi neraka. aku hanya perlu mengejar ALLAH !
Subhannallah..



#semoga ALLAH mempermudahkan urusan perjalanan ku kepada NYA.. amin..



ha.. aku dda rindu kat parents aku. makna nya da time nak tidur.. 
jumpa lagi nanti. insyaAllah..

take care... salam..